تبلیغات
Bodybuilding 7 - آموزش حرکات جلو بازو با توضیحات کامل + تصاویر
بدنسازی 7

آموزش حرکات جلو بازو با توضیحات کامل + تصاویر

شنبه 11 خرداد 1392 02:49 ق.ظ

نویسنده : ARMAN ARYA
ارسال شده در: تقویت عضلات بازو ،

جلو بازو دمبل ایستاده تک تک

جلو بازو دمبل ایستاده تک تک,تمرینات عضله بازو,آموزش حرکات بدنسازی عضله باروییاطلاعات تمرین :
نام تمرین : جلو بازو دمبل ایستاده تک تک
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : دو سر بازو
عضلات دیگر : ساعد
تجهیزات : دمبل
سطح تمرین : مبتدی

 


    جلو بازو دمبل ایستاده تک تک,تمرینات عضله بازو,آموزش حرکات بدنسازی عضله بارویی    جلو بازو دمبل ایستاده تک تک,تمرینات عضله بازو,آموزش حرکات بدنسازی عضله بارویی


آموزش تمرین :
1.صاف بایستید  و یک جفت دمبل را در دست بگیرید .کف دست رو به بدن باشد.آرنج ها را نزدیک به تنه نگه دارید . این وضعیت شروع تمرین می باشد .
2.به آرامی در حالی که کف دست را رو به خارج می چرخانید دمبل دست راست را به سمت بالا بیاورید تا همسطح با شانه  و کف دست رو به صورت قرار بگیرد و عضله دو سربازو کاملا منقبض شود.
3.یک ثانیه مکث کنید .آرام به وضعیت شروع بازگردید.
4.سپس همین حرکت را برای دست چپ انجام دهید .
5.حرکت را به مقدار توصیه شده انجام دهید.


جلو بازو ایستاده دست جمع با هالتر خمیده

دوسر بازو, جلوبازو دمبل,عضله دو سر بازویی,حرکات ورزشی دو سر بازویی,تمرینات بدنسازی جلو بازو,تقویت جلو بازو,حرکات بدنسازی بازو

اطلاعات تمرین :

نام تمرین : جلو بازو ایستاده دست جمع با هالتر خمیده
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : دو سر بازو
عضلات دیگر : ساعد
تجهیزات : هالتر خمیده EZ
سطح تمرین : مبتدی


  دوسر بازو, جلوبازو دمبل,عضله دو سر بازویی,حرکات ورزشی دو سر بازویی,تمرینات بدنسازی جلو بازو,تقویت جلو بازو,حرکات بدنسازی بازو      دوسر بازو, جلوبازو دمبل,عضله دو سر بازویی,حرکات ورزشی دو سر بازویی,تمرینات بدنسازی جلو بازو,تقویت جلو بازو,حرکات بدنسازی بازو

آموزش تمرین :

1.صاف بایستید . هالتر خمیده EZ را در حالتی که کف دست ها رو به جلو می باشد و دست ها را نزدیک هم نگه دارید . آرنج ها را نزدیک تنه نگه دارید . این وضعیت شروع تمرین می باشد .
2.با حرکت دادن آرنج ، دست ها را بالا بیاورید تا عضله دو سر بازویی منقبض شود.هالتر به موازات شانه قرار بگیرد.یک ثانیه مکث کنید .
3.به آرامی به وضعیت شروع بازگردید .
4.به تعداد توصیه شده تمرین را انجام دهید

کشش هالتر

کشش هالتر,تمرینات جل بازو,حرکات عضله بازواطلاعات تمرین :
نام تمرین : کشش هالتر
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : دو سر بازو
عضلات دیگر : ساعد
تجهیزات : هالتر
سطح تمرین : متوسط

 


    کشش هالتر,تمرینات جل بازو,حرکات عضله بازو    کشش هالتر,تمرینات جل بازو,حرکات عضله بازو
آموزش تمرین :
1.صاف بایستید  و هالتر را در دست بگیرید .کف دست رو به جلو باشد.آرنج ها را نزدیک به تنه نگه دارید . این وضعیت شروع تمرین می باشد .
2.برای شروع همزمان که هالتر را به سمت بالا میاورید آرنج های خود را به سمت عقب بکشید تا عضله دو سربازو در حالت انقباض قرار بگیرد .
3.یک ثانیه مکث کنید و آرام به وضعیت شروع بازگردید.
4.حرکت را به مقدار توصیه شده انجام دهید .

جلو بازو سیم کش

دوسر بازو, جلوبازو دمبل,عضله دو سر بازویی,حرکات ورزشی دو سر بازویی,تمرینات بدنسازی جلو بازو,تقویت جلو بازو,حرکات بدنسازی بازو

اطلاعات تمرین :

نام تمرین : جلو بازو دستگاه سیم کش با طناب
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : دو سر بازو
عضلات دیگر : -
تجهیزات : کابل
سطح تمرین : مبتدی


       دوسر بازو, جلوبازو دمبل,عضله دو سر بازویی,حرکات ورزشی دو سر بازویی,تمرینات بدنسازی جلو بازو,تقویت جلو بازو,حرکات بدنسازی بازو      دوسر بازو, جلوبازو دمبل,عضله دو سر بازویی,حرکات ورزشی دو سر بازویی,تمرینات بدنسازی جلو بازو,تقویت جلو بازو,حرکات بدنسازی بازو

آموزش تمرین :

1.طناب را به کابل دستگاه سیم کش متصل نمایید.در فاصله 30 سانتیمتری دستگاه سیم کش بایستید.
2.طناب ها را دستان خود بگیرید و کاملا صاف بایستید .
3.دست ها را صاف قرار دهید و آرنج ها را در کنار بدن خود به صورت ثابت نگه دارید.این وضعیت شروع تمرین می باشد.
4.با استفاده از عضله دو سر بازویی دستگیره را به بالا بکشید تا جایی که بتوانید با ساعد عضله د سر بازویی را لمس کنید.
5. یک ثانیه مکث کنید و به آرامی به وضعیت شروع برگردید.
6.به تعداد توصیه شده تمرین را انجام دهید .

نکات تمرین :

در طول اجرای تمرین آرنج را ثابت نگه دارید .



جلو بازو سیم کش با نیمکت شیب دار

دوسر بازو, جلوبازو دمبل,عضله دو سر بازویی,حرکات ورزشی دو سر بازویی,تمرینات بدنسازی جلو بازو,تقویت جلو بازو,حرکات بدنسازی بازو

اطلاعات تمرین :

نام تمرین : جلو بازو سیم کش با نیمکت شیب دار
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : دو سر بازو
عضلات دیگر : ساعد
تجهیزات : کابل – میز شیب دار
سطح تمرین : مبتدی


       دوسر بازو, جلوبازو دمبل,عضله دو سر بازویی,حرکات ورزشی دو سر بازویی,تمرینات بدنسازی جلو بازو,تقویت جلو بازو,حرکات بدنسازی بازو      دوسر بازو, جلوبازو دمبل,عضله دو سر بازویی,حرکات ورزشی دو سر بازویی,تمرینات بدنسازی جلو بازو,تقویت جلو بازو,حرکات بدنسازی بازو

آموزش تمرین :

1.میز شیب دار را در فاصله 2 متری دستگاه سیم کش قرار دهید .
2.میله صاف را به قرقره پایین وصل کنید .
3.روی میز شیب دار بنشینید و دست خود را روی سطح شیب دار قرار دهید.میله صاف که به قرقره متصل می باشد را در دستان خود بگیرید .این وضعیت شروع تمرین می باشد.
4.با استفاده از انقباض عضله دوسر بازویی کابل را به بالا بکشید و یک ثانیه مکث کنید.
5.به آرامی به وضعیت شروع برگردید و به تعداد توصیه شده تمرین را انجام دهید .

نکات تمرین :

آرنج را از روی سطح شیب دار بلند نکنید .
این تمرین را می توانید با هالتر خمیده یا صاف ، دمبل نیز انجام دهید.




دیدگاه ها : نظرات
برچسب ها: آموزش حرکات جلو بازو با توضیحات کامل + تصاویر ،
آخرین ویرایش: شنبه 11 خرداد 1392 02:13 ب.ظ