تبلیغات
Bodybuilding 7 - فلای با دمبل روی میز صاف
بدنسازی 7

فلای با دمبل روی میز صاف

چهارشنبه 25 بهمن 1391 12:04 ق.ظ

نویسنده : ARMAN ARYA
ارسال شده در: فلای با دمبل روی میز صاف ،

آموزش تمرین با وزنه به روایت تصویر

وضعیت شروع
۱-در حالی که در انتها میز پرس نشسته اید،دمبل‌ها در دست بگیرید.
۲- دمبل‌ها را روی زانوی خود بگذارید.
۳- روی میز دراز کشیده همزمان دمبل‌ها را طوری بگیرید که در سطح سینه و پهلوی تنه شما باشند.
۴- دمبل‌ها را تا صاف شدن طول دستتان بالا بیاورید.
۵- در این زمان، در حالی که کف دست‌ها رو به داخل است، دمبل‌ها را در وضعیت کاملا مستقیم در بالای سینه شما و در تماس با یکدیگر قرار گرفته اند.
۶- آرنج‌ها بایستی در تمام حرکت اندکی خم باقی بماند.

تکنیک اجرای حرکت:
۱-به آرامی‌دمبل‌ها را توسط حرکتی شبیه به قوس(کمان) به طرف زمین بیاورید تا جائیکه سینه کاملا کشیده شود(تجسم کنید با دودست می‌خواهید کتاب بزرگی را باز کنید).
۲- وقتی کشش کامل در عضلات سینه ای ایجاد گردید(دمبل در دو طرف سینه قرار گرفت)،توسط همان دو حرکت قوسی شکل دمبل را به وضعیت شروع برگردانید.
۳-تعداد تکرارهای مورد نظرتان را انجام دهید، در حالی که کنترل شده،آرامی‌و روانی آنها نیز حفظ گردد.





دیدگاه ها : نظرات
برچسب ها: فلای با دمبل روی میز صاف ،
آخرین ویرایش: چهارشنبه 25 بهمن 1391 12:17 ق.ظ