تبلیغات
Bodybuilding 7 - پرس بالا سینه با دمبل-incline_press
بدنسازی 7

پرس بالا سینه با دمبل-incline_press

چهارشنبه 25 بهمن 1391 01:02 ق.ظ

نویسنده : ARMAN ARYA
ارسال شده در: پرس بالا سینه با دمبل-incline_press ،

آموزش تمرین با وزنه به روایت تصویر
۱- دمبل‌ها را گرفته، درحالی که روی لبه میز پرس بالاسینه (میز شیب به بالا) نشسته اید.
۲- دمبل را روی زانوی خود بگذارید.
۳- روی میز دراز کشیده و همزمان دمبل را طوری بگیرید که در سطح سینه و کنار بدن شما باشد.
۴- دمبل را تا صاف شدن دستتان عمود بر زمین بالا بیاورید (آرنج‌ها نبایستی قفل شود).
۵- در این زمان دمبل‌ها بطور مستقیم بالای سینه شماست. مماس با یکدیگر، در حالی که کف دستان شما رو به جلو است.
تکنیک اجرای حرکت:
۱- به آرامی‌دست‌ها را خم کنید و دمبل‌ها را تا دو طرف سینه پائین بیاورید.
۲- دمبل‌ها تا جایی پائین می‌آیند که عضلات سینه ای به مقدار کافی کشیده شوند.
۳- دمبل را از کنار سینه تا وضعیت شروع بالا بیاورید.
۴- تعداد تکرارهای مورد نظرتان را انجام دهید،در حالی که حرکات کنترل شده و آرام و روان باشد.





دیدگاه ها : نظرات
برچسب ها: پرس بالا سینه با دمبل-incline_press ،
آخرین ویرایش: چهارشنبه 25 بهمن 1391 01:17 ق.ظ